A rajongók szavazatai alapján az év legdivatosabb teniszezője a pályán és azon kívül is a 23 éves orosz szépség, Marija Sarapova lett.
A WTA hivatalos honlapján arra szavazhattak a szurkolók, hogy 2010-ben ki kapja meg a legdivatosabb versenyző díját. A nyertesnek a pályán és azon kívül is a legsikkesebbnek kellett lennie, így senkit sem lepett meg, amikor az eredmények lezárása után a győztes Marija Sarapova lett.
Az orosz a pályán a Nike közreműködésével időről időre mindig valami új, elképesztő ruhakollekcióval áll elő, valamint a sportvilág egyik legbefolyásosabb és legkeresettebb reklámarca a vörös szőnyegen sem okoz csalódást a divatot kedvelőknek.
A volt világelső mögött a szintén egykori ranglista vezető Ana Ivanovic végzett a második helyen.
Marija Jurjevna Sarapova (oroszul Мария Юрьевна Шарапова; Nyagany, 1987. április 19.) korábbi világelső, háromszoros Grand Slam-győztes, hivatásos, fehérorosz származású orosz teniszezőnő.
Eddig összesen tizenhét héten át vezette a világranglistát, és ő volt az első orosz világelső a női teniszben.
Mindössze 17 évesen megnyerte a wimbledoni teniszbajnokságot és ő lett Wimbledon harmadik legfiatalabb női bajnoka (Lottie Dod és Martina Hingis után). 2006-ban aratta élete második Grand Slam-győzelmét a US Openen, majd – miután 2007-ben döntőt játszott – 2008-ban megnyerte az Australian Opent is úgy, hogy az egész tornát szettveszteség nélkül játszotta le. Ő az eddigi egyetlen orosz teniszezőnő, aki nyerni tudott Wimbledonban és az Australian Openen. Eddig összesen 22 WTA-címet szerzett.
Népszerűségét jelzi, hogy 2005-ben és 2008-ban a sportolók közül Sarapovára kerestek rá a Yahoo! honlapján a legtöbben. 2008 júliusában a pályán és azon kívül elért sikerei miatt ő volt a legjobban fizetett női sportoló 26 millió dolláros éves keresetével
A tenisz mellett Sarapova modellként leszerződött az IMG modellügynökséghez, és több alkalommal is megbízták, például a Sports Illustrated is. Szerződése van többek közt a Nike, a Canon, a TAG Heuer, a Land Rover, a Colgate, a Gatorade, a Tropicana, a Prince és a Sony Ericsson multinacionális cégekkel.